صفحه اصلینقشه سایتتماس  ماورود اعضاrssEnglish
 
ساری
۱۳۹۸ جمعه ۲۹ شهريور
height=29px
مدیرکل روابط عمومی و ارتباطلات شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور:
height=29px

مدیرکل روابط عمومی و ارتباطلات شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور: هدف از راه اندازی 122، بهبود خدمت و افزایش رضایت عمومی است

مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور در بازدید از سامانه ارتباط مردمی(122) شرکت آب وفاضلاب شهری مازندران، هدف از راه اندازی وفعالیت این سامانه را بهبود خدمت و افزایش رضایت عمومی عنوان کرد.

به گزارش شرکت آبفاشهری مازندران، خلیلی در این دیدار، گفت: در سامانه ارتباط مردمی فرایند کاری باید به گونه ای تعریف شود تا ارتباط مردم با 122 تسهیل و تسریع یابد.

وی، ادامه داد: قواعد وقوانین باید به سمتی پیش روند تا مشترکین با کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایند.

مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور، ضمن تاکید بر بهبود فرایند خدمت رسانی، تصریح کرد: با سنجش افکار می توانیم میزان رضایت عمومی از ارایه خدمات را ارزیابی و در تقویت نقاط مثبت وبرطرف نمودن نقاط منفی تلاش کنیم.

رئیس مرکز سامانه ارتباط مردمی آبفاشهری مازندران نیز در این دیدار، به ارایه گزارش عملکرد این سامانه پرداخت و گفت: درحال متمرکز نمودن این سامانه هستیم.

تیمور داداشی ادامه داد: تا کنون شهرهای ساری، میاندرود ، نکا ، بهشهر و گلوگاه به طرح متمرکزسازی سامانه ارتباط مردمی پیوستند.

وی تصریح کرد: درحال حاضر 221 هزار مشترک و 560 هزار آحاد می توانند با سامانه متمرکز 122 ارتباط برقرار نموده و مشکلات و پیشنهادات خود را ارایه دهند.


روابط عمومی شرکت
خبر
تعداد بازدید : 15 1397/05/16

height=6px
height=6px
/
تعداد بازدیدکنندگان امروز 1 تعداد بازدیدکنندگان دیروز 2 تعداد کل بازدیدکنندگان تا امروز 3117 تعداد کاربران بر خط 0 تعداد کاربران لاگین بر خط 0
/
Copyright © ۲۰۱۱. abfa-mazandaran.ir. All rights reservedاقتصاد مقاومتی تولید و اشتغالاستفاده از مطالب سایت با ذکر منبع مجاز می باشد
Powered by DorsaPortal